life´s a bitch

Haha va jag skratta när jag läste det här! aa tider det. har kollat igenom min blogg lite.. gud va folk har förändrats även jag och det är väl meningen antar jag(: det är väl både på gott och ont kanske! Känner inte för att skiva så mkt här,kör mest på hemsidan! Eftersom alex är så seg på att uppdatera så för väl jag göra de åt henne(: Nyår och helgen var vart fett, men de kanske hon redan har skrivit. men tror inte att hon nämnde att hon är som en svamp, jävlar va denna lilla damen kan dricka HAHA skoja eller ne de gör jag inte :D själv så tog man de lugnt och var den "duktiga" flickan. va har mer hänt? jo funderar på att köpa ett koppel till fröken så man kan ha lite koll på henne så att hon inte springer i väg själv. :P ne ska vara snäll mot damen, kanske ska ta och bjuda henne på bio eller nått.Hon fick ju aldrig sin 3rätters middag ifredags(; Eftersom jag är den SNÄLLASTE,SÖTASTE, BÄSTA hon vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0