Onsdag

Städar på eftersom vi ska få besök av Hultans mormor och hennes man. Sen är jag ju hundvakt åt Bosse med för han mamma och pappa är i Göteborg så nu ska jag fixa det sista innan han slutar och vi ska åka till stallet(:

tänkte ta och svara på en kommentar bara(:
Postat av isa:
Så roligt att du lägger upp bilder på Kasper,kul att din mamma red han oxå vad tyckte hon om han då ha de gott Isa

Ja han ska få vara kvar nu, jag får slita lite mer och tro att någon vill ha min andra häst även fast han är som han är(: Men Kasper är en på miljonen och jag tror det finns massa mer att ta fram ur den lilla hästen(:
Mamma tyckte han var jätte fin att rida och då hade han en dålig dag oxå, han har vart ite sur några dagar kan tänkta mig att det är för att han fäller jätte mycket just nu(:

Det var det nu ska jag torka golv(Y)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Blir så glad av att läsa att han är 1 på miljonen,för det e han verkligen;)!Men om du ngn gång tänker sälja han så lova att fråga min mamma Isa först,för hon ångrar sej att hon sålde han fastän hon samtidigt vet att hon gjorde rätt då för den tiden!Mkt roligt att kunna följa era framsteg här,så skriv om han ofta och filmer gillar vi också!Mvh Isas dotter Jessica

2011-09-14 @ 21:21:40
URL: http://magicmomentchessstrauss.blogspot.com
Postat av: isa

Åh vad glad jag blir att ni behåller han så jag slipper att bekymra mej om denna underbara häst,men om ni ska sälja han så hör gärna av er till mej ha de jättegott å krama Kasper / Isa

2011-09-15 @ 23:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0