hemsida

Så då var helgen snart över! skönt. igår var vi och titta på huset, så nu har vi hittat det perfekta! Hästarna kommer flytta dit innan oss.
Jätte fint stall ganska nytt så jag tänkte att där kan ju jag bo;) det fanns stora hagar och ridbana så det var ju jätte bra!
Idag ska jag hoppa Kasper och Hult får följa med och ta lite kort på honom(: men n u ska jag gå och äta frukost hejhej
och juste Nu är iaf hemsidan jätte klar, bara lite om hästarna som ska upp och sen lite bra att veta inför ett köp.
här är den: http://stallalexandrapalsson.wordpress.com
Nu ligger den på en bloggplatform och det är för att ha möjlighet att just blogga om allt som händer. Sen ska det även bytas utseende på den, lite bilder i headern och så vidare. och kommer att senare köpa en domän så den bara kommer heta stallalexandrapalsson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0