Fin dag

Åh vågar inte säga det men det gå lätt nu....Ibland kanske man ska få känna lycka även kanske jag trots allt(:
Men åt det lite mer intressanta, Igår trimma jag Kasper ute och han tror att han är vildhäst just nu. Skulle fatta galopp lite som vanligt i lätt sits och lite fram så han kommer igång ikroppen innan man samlar honom och sånt. Men då drar han ner huvudet och skjuter upp ryggen haha och jag flyger han blev nog lite chockad när jag låg där. Jävligt blött är det i marken just nu kan jag säga(Y)
Upp igen och då tror han att han kan lyckas igen men icke, efter en stunds bråkande om vem som är boss så blev han riktigt fin och rida tillslut. haha  och idag var han super pigg och la sin vildhet på rätt saker(:
Nu har jag LCHF ätit så jag är super mätt(: awsm och det är ju lördg så har ätit lite glass;) nu ska jag få min man att följa med ut med Ludwig(:
Och imorgon ska jag åka och kolla på Eves lilla häst(: blir trevligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0