(:

Har inte haft så mycket att säga just nu. Det glider ganska lätt fortfarande...Känns tillochmed som att Hälge kan bli såld närsomhelst. Usch tagit mig ett år att sälja honom inte för att han är svårsåld så utan för min del att kunna släppa honom, han betyder förmycket. Men nu känns det som vi är lite klara med varandra och dax att gå vidare och det känns helt rätt. Behöver få in lite yngre hästar i stallet för det är det jag ska hålla på med(:
Men iaf idag blir det nog hästande hela dagen så det blir trevligt trevligt, sen är det ju Fredag med men vad gör det för skillnad? haha
nej nu ska jag åka till Loviseholm(:

Kommentarer
Postat av: Mamma

En skillnad blev i att mamma kom & red;)

2011-10-28 @ 15:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0