händelserik dag

Idag har Dimman haft träns första gången. Tog väl bara så där ca30 minuter! Hon har humör den hästen alltså(:
Får se hur det går imorn då(:
Sen har jag lagt ut Hälge på hastnet. Känns lite konstigt, fått lite svar redan, trodde jag inte. Men det blir nog bäst så här, att han får komma till någon som bara vill tävla hoppning.
Sen har jag fått en ny häst igen, eller ny och ny. Blir nog trevligt(:
Sen ska det bli något ungt(:
 Men nu ska jag nog ta och åka hem från mamma, titta till hästarna och sen sova(: okej lite oc oxå!



Duktiga Dimma


Kommentarer
Postat av: elin

Jag tror att du och dimma är ment to be! :P Duktig du är! Kram från nöjda hästägaren

2011-05-03 @ 08:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0