....

Känns som jag mest skriver om mina hästar. Men idag känner jag fan för att skriva om att jag mår fett dåligt men ändå så sjukt bra! Är det 2010igen? för det känns fan som det..Orkar fan inte, att vakna upp med panik varje dag pga av att man inte vet hur nått kommer bli och sen det här.. igen.
Nått som jag fick lite ny energi av var i Söndags när jag Hult Amanda och Duce var i Nora(: åt lite glass och hade det trevligt. Behöver mer sånt, slippa tänka helatiden
Idag har det vart en jobbig dag tur att Anna lätta upp min ångest lite idag, hoppas detta kan sluta bra(:

Fett djupt men det är min blogg. Avslutar väl med lite uppdate från trimningen idag.
Kasper kändes fin men Jackpot var stjärnan idag(:Dom fick sig ett dressyrpass. Är ju tävlin för Kasper i helegen och imorn ska pojkarna få hoppa lite(: blir fint


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0