vilda hästar

Det rullar på här känner jag. Har stora plander! så ska bara få dom i land oxå!

Har lyckas skadat mig nu igen! Hoppträna med Kasper i tis, han är sjukt vild just nu! hoppa mest bana så skulle som "hoppa fram" på en oxer det sista språnget låg väl på kaske 1m-110 och han fick ett jävla skjut och bocka som tusan efter höll mig kvar då as nöjd. men handleden fick lite styk.
Sen skulle vi hoppa bana och in i trekomb så la jag honom super dåligt tar helt på mig det, och jag fortsätter hoppa och Kasper viker av(: så jag lyckas få alla bommar på mitt ben(Y) som nu är härligt svullet men inget brutet iaf!
 
Men nu ska jag göra mig redo för att åka och fira Amanda och Olivia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0