2011´s tävlings år

Tur att jag har en supervän som bloggar åt mig;)
Men japp sitter och kollat på tävlterminen den ser mkt bra ut(:
Har planerat så här för båda hästarna

Kasper

Hoppning:
23/4 Karlskoga RK 
6/5 Ryttarkamraterna Kumla

Dressyr:
9/4 Gyttorp
15/5 Örebroryttarteam
21/5 Glanshammar

Fälttävlan:
9/4 Mantorp
21/5Mariestad
28/5 Hofors
24/6Trossnäs
3/7Baståsen
el
3/9ÖFK
24/9Stackholms FK  

Sen blir det väl lite ändringar eftersom vi ska väl ner till Halmstad en sväng oxå, finns mkt tävlingar där med(:                   

Hälge      

Får se lite när han är igång men hoppas på till Maj då får han börja med lite 1m-110 tänkte jag(: och han ska bara gå banhoppning

7/5 Västerås
28/5 Baståsen
11/6 Kumla RK
30/6 Sunne

sen har jag inte kommit längre i hans plan(:       

                           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0