2011

Usch har inte haft någon motivation till att skriva på ett tag, inte haft så mkt motivation till nått kanske. Lite jobbigt och till råga på det har jag gått och blivit sjuk härliga magsjuka(Y)

Men iaf det är rätt sjukt att det är ett nytt år nu, ny tävlingsäsong. Händer inget oväntat så kan det här nog bli rätt bra på den fronten. Mitt tävlande har ju legat på hyllan i ca 2år mkt pga dom hästar jag valt.
Har vart mycket jobb, och jag har vart ganska nöjd att ut och bara stara några lokala 110cm och veta att man gjort ett bra jobb!
Men i år så har jag valt att byta lite med hästar och vill komma ut och tävla mer, tyvär innebär det lite uppoffringar. Men det blir nog bäst så här!
Nä dax att kolla över tävlingsterm(Y)



Trossnäs09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0