tävling

inte har jag bloggat eller lagt upp bilderna som jag lovade.

Men iaf idag är det tävling för Kaspers del i Karlslund
Har inga förhoppningar alls, utan vill bara att han ska få en fin och avspänd runda.
Blir det inte så, nä fine då vet jag vad jag har att jobba med inför säsongen! Ser det här mest som att kolla av vart han är. Hur han kommer reagera och så.
Jag har bara ett problem, min kära vän Anna har tappat sin mobil i leran någonstan i skåne så vem ska jag nu taktika med?:O min lillasyster kanske? hon skulle nog säga det är bara att svänga på innertygeln och gasa.
Tror inte Kasper blir jätte glad över den ridningen haha

Men iaf önska oss lyckatill nu ska jag dricka klart mitt te och klä på mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0