Usch jag borde sova känner jag! hoppas inte min hund väcker mig kl 05.20 som han gjorde imorse...
Idag har jag tagit tag i saker känns bra, eller aa
Träna med spratan så han är redo att börja trava med mig sen. Timma Kasper efter det var jag iväg och träna med Hultan. Trevligt det träffa även Stefan där.
Sen har jag jobbat oxå och nu känner jag mig jävligt dålig. Ska äta massa bra saker så jag inte blir för sjuk. Ska ju fira mitt lilla hjärta på fredag:D och det kommer bli awsm! få natten till Lördag måste man kolla bloggen då kommer nått fint!


Ska kolla klart på det sista av säsong 3 nu! gråter fan alltid


Kommentarer
Postat av: Sannie

Fin blogg!

O.C är bäst! men jag gråter ju alltid också när jag kollar på det. oO

2011-02-04 @ 12:26:16
URL: http://sanniess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0