dålig dag och en superfin Miclas Cross Exam

Fyfan vilken jävla dag jah hade igår! Börja med att min bh var uppäten av min hund! då var han tillsalu ett bra jävla tag! sen hade jag dryga 8grader inne, gav upp satte på mig termobyxor och dunjacka åt lite sen drog jag till stallet, sen vidare till Carro där jag var barnvakt till thildus(:
Sen när jag kom hem gav jag upp denna dagen och gick och la mig med datorn

Hoppas på en bättre dag idag. Har hela 20 grader just nu;) men fryser som fan så ska nog duscha lite(: sen stallet sen måste jag fixa tills mamma och dom kommer hem idag
Men nu dusch och sen brun utan sol, måste säga att jag har fått en as nice bränna nu(:



Ska lägga upp e film på denna ponny med som är jätte duktig. Travar ut med ryttare och kommer tillbaka snällt. Ska bli jätte kul att få se vad det blir av denna super fina ponny nu när ha ska visas på Grevagården


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0