Alla hjärtans dag i efterskott?

Jaha då var alla hjärtans dag över då! Jag håller mig till -Its not even a real holiday.
Men japp min dag såg ut som så här. Åkte till stallet vid 1 red Kasper och linade Spratan som ser mkt bättre ut nu så när mamma kommer hem ska vi börja rida igen(:
Kasper fick nya skor igår med så kom hem vid halv7 typ. Arg och hungrig, jag blir lätt sjukt arg om jag inte äter nått på hela dan.
Sen efter att man fått lite mat i sig så blev det bara tv.n hela kvällen(: Köpte till och med lite vindruvor till mig själv i alla hjärtans dag present, så dan blev räddad

Just nu eldar jag som en galning så nu har jag 12grader iaf. Och så väntar jag på nått:O awsmnes


Min bästa bebis<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0