Måndag

nu ska jag bli bättre på att blogga helt klart! har ju numera en systemkamera så blir lite roligare att blogg då med!
Mina planer börjar rulla på nu, känns fint, dock är det lite tråkigt att jag kommer få göra mig av med två av mina hästar. Men måste man så måste man.
På ons blir det att kolla på ett stall(Y)
Och imorn blir det hoppträning med båda hästarna(: ska bli kul att hoppa Kasper lite nu, Julia tränade honom förraveckan haha gud vilken snäll häst jag har han bara gör det hon ber honom om!
och så skulle vi visst kolla på en ny bil imorgon? Volvo c30 min drömbil(:
Nu ska jag kolla klart på svensson svensson och vänta på att min man ska sluta jobbet(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0