skön söndag

Trevlig dag igår(: super varmt och härligt!
Trimma Telles lite igår, som var jätte fin tillslut när hon sluta springa som en galopphäst. Sen fick Kasper sig en tur ut i skogen(:
Och sen jogga jag 43:an som är en sjukt cool häst, får en dennysson känsla över honom och sen är dom ganska lika(:

 

Dennys´son

Rousseau 43


Efter lunchen blev det trimning av liten c-ponny som oxå är en av mina favoriter numera;)
Och avsluta med att jogga Chakira lite oxå(:

På kvällen kom min fru som jag inte träffat på aslänge vi åkte till Ånnaboda och satt där en stund(: mkt trevligt!
Nu ska jag åka till LOviseholm, Ska rida igenom dressyrprog på Kasper och sen rida lite på spartman och sen till Hälgeman. och sen så kommer Anna hem:D awsm dag



Ludwig och Skype igår när vi skulle ta in alla hästarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0