Träning och Dockan

Jobbat heladan hos Elin(: så hade en as nice dag. Har fått Duchesse van de Zuuthoeve "Dockan" som trimm häst. Galet svår häst, och det kommer nog ta ett tag innan man kommer på henne. Men när man gör så är hon grym!
Idag blev det träning med Hälge jävlar vad illa det gick, jag var så jävla dålig idag, usch hade jag vart Hälge hade jag nog slängt av mig! inte bra.

Sen har jag ju även träffat Henk och David lite, det var as trevligt! Och pratat med min Anna!!!!:D du jag skulle vilja ha en valp;D är lite ensam
Nu ska jag sova för så jag orkar upp imorn(:

 

Duchesse van de Zuuthoeve



Kommentarer
Postat av: Anna

Du kan ta två!

2010-09-01 @ 22:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0