tävling imorn

Igår var bara jag óch Lojsan på jobbet. Elin och Linn åkte till Karlstad och tävla med Digital VT och den nya Larven(:
Så igår blev det att först rida Chaken! jag gillar den inte! höll på att åka i backen ca 2 gånger.
Efter det red jag Dockan lite, henne är min absoluta favorit! ´Gillar hästar som är lite mer känsliga. Sen red jag Jalobe(: det är en jäkligt fin häst, bara 4år men känns som vilken rut häst som helst(:
Och sen trimmade jag Hälge man lite oxå(:
och på kvällen tvättade jag sen strömpis så idag är jag död!
Men har åkt bil i flera timmar och hämtat två hästar, den ena råka sparka min faster så det fick sluta på akuten ist! det här kommer bli spännande;D

Nu ska jag sova lite så jag är pigg inför imorn då är det tävling i Wittwång som gäller!

 
Chakira som ärefter Cardento, vilken jag inte riktigt ser


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0