DM i Kumla

Hemma från Kumla(: gick bra för alla. Hade ju även med oss Kunge, gillar när ELin säger hämta en hjälm så du kan ta Kungen Elins över hingstiga hingst. Min tanke var "jävlar ska jag gå med honom:O" Nä då slänger hon upp mig på honom ist. Men han var ju faktiskt jävligt snäll. Trodde jag inte, om man Känner kungen.

Nu ska jag trimma Hälge inför Helgen då är det tävling i Glanshammar för hans del(: hoppas han kommer sköta sig

Kan inte bestämma vilken av jackorna jag ska beställa så mamma vilken?(:



Kommentarer
Postat av: Mormor

Ta den undre, den verkar mest praktisk med muddar och avtagbar huva, ser inte om den övre har det. Kram Mormor

2010-09-05 @ 23:04:03
Postat av: mamma

Å mamma håller med mormor...men inte pga av praktiska skäl utan att den va snyggast <3

2010-09-06 @ 18:45:35
Postat av: Carro

Instämmer med både mormor å mamma. Den undre va snyggast:)

2010-09-11 @ 08:42:15
Postat av: Evelina Niva

Den undre så klart!!!

2010-09-12 @ 09:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0