....

Befinner mig just nu i Halmstad(Y) är ganska dålig på att blogga just nu!
Idag har vi iaf vart på Ullared och shoppat massa. Grymt
Livet flyter inte på så där härligt just nu, men det är väl så det ska vara antar jag.

Var ute på terrängbanan förra söndagen med båda, lite bilder från det. Kasper har nog dom sötaste bakbena man kan ha.










"Han är kanske för fin för att bli fälttävlans häst. Och blir lite för vild efter.
Vi tog oss en skentur denna dagen oxå. Men det var ganska coolt för han slängde inte av mig fast jag hade tappat båda stigbyglarna, och tog jag i munnen så drog han bara mer så allt jag kunde göra var att proa och han stannade, helt galet.


Kommentarer
Postat av: jessica

Hejsan!Va snygg kasper är nu(fast det har han alltid varit förstås)!Genom Fb hittade jag din blogg och kikade in här för att min mamma som ägde Kasper innan Malin sa att han hoppade fälttävlanshinder på ngr kort!Jag är den som fick försöka rida in Kasper på nytt efter att min mamma köpte honom som 3-åring!Tyvärr blev ju inte Kasper den hästen som min mamma sökte ridmässigt,då han var då alldeles för bakskygg för henne och kanske ngt "skvättig"...Kommer absolut att följa er karriär i fortsättningen då Kasper ligger oss varmt om hjärtat ännu!Mvh Jessica

2010-10-13 @ 22:26:48
URL: http://magicmomentchessstrauss.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0