101510

Oj det var inte igår. Känns som jag alltid börjar så nu förtiden.
Men iaf det går inte så bra för mig just nu, har varit ledig i några dagar och ska vara i några dagar till. Det behövs! försöka skaffa mig en plan.

Jobbar mest just nu. Inget nytt som har hänt på Loviseholm än iaf tycker vi borde få in något nytt snart(: kanske en fälttävlanshäst vore grymt. Dock har jag sett ut mina nya stjärnor Hildas föl som har irlänsk fullblods mamma och halvblodspappa! kan bara bli rätt känner jag.
Sen har vi Galax som för någon vecka sen rymde ur sin hage och hoppade en häck som var kanske 130 hög och lika bred, med ett stort dike bakom:O
Han är dock enorm 3år och ca 175 kanske han är nu inne och under fortsatt inridning(:




Galax VT


Kommentarer
Postat av: Mormor

Så vacker <3

2010-10-16 @ 00:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0