lördag

Lugn kväll, planen var ju att gå på Anton och deras 20års fest, har ångest och dåligt samvete för att jag inte gick usch. Men som alltid på helgerna är jag inte speciellt glad. Helt sjukt att man hellre väljer att vara i skolan. Men på nått sätt så glömmer man problemen och man känner sig inte speciellt ensam.
så jag sitter här och kollar på "the secret life of american teenager"
Nä kanske bättre och sova lite. Har en del att göra imorn(:

Hälge fick en kompis idag. Charlie, han stod och slickade på Hälge och ville vara lite snäll, Hälge vågade inte röra sig haha han är så söt. Tror det fortfarande sitter i lite sen han träffa Kungen.
Men jag tror han gillar Charlie (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0