gudgudgud

Alltså min häst lider av personlighets klyvningar eller nått om det finns nått som heter så?.
Itvå dagar har han vart helt oridbar och dampat. Och idag kunde jag inte lina honom innan jag satt upp och det va skit mkt hästar i ridhuset så jag tänkte bara yes det är kommer gå as bra.
Hoppar upp och han känns lugn, börjar trava, lika fin. börjar svänga och det går!! han va helt som innan det stora baksalget, jag kunde rida serpeniner och volta utan att han blev spänd och jag kunde till och med galopper och stanna när jag ville(Y)
Jag blir inte klok på den där hästen alltså.

Men nog om detta, har vart på möte hela kvällen. Vart lite trevligt prat efter med Elin, alltså hennes hund haha(:
-min hund han skäller eller låter aldrig, eller jo en gång fast då blev han ju attackerad av katten.
haha stackars råttan
Imorn blir det hoppträning med Hälgman och på Ons med Kasper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0