fredag och frimis

Igår blev det kvälls åk i Ånnaboda. Kl kavart över 8 får vi för oss att vi ska på krogen. Så det blev att åka lite snabbt hem.
Tänkte jag skulle ge Frimis en chans, men nej usch jag hatar Frimis!!! strömpis ska det vara.
Det var en helt okej kväll utom att Sofia bara försvann helt plötsligt.
så det fick bli mat på BK sen hem till Sofia som hade gått hem, vi hittade bla Oliwer på BK så han blev med till Sofer.
Idag har jag ridigt Hälge fyfan va jobbig han var. och så sjukt dum, han hade ner min radio i huvudet på sig själv, och jag stog lite bakom honom och skulle ta av täcket. Och då trodde han att det var jag som gjorde nått? för jag fick knappt ta på hans rumpa sen, så jäkla dum häst haha
Idag blir det att fira David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0