bloggen min vän

jag känner en person som tycker jag ska uppdatera min blogg minst två gånger per dag, Anna heter hon(Y) ska försöka iaf, dock är mitt liv inte så intressant.

Idag iaf så red jag Hälge i ridhuset, ibörjan va det mest damp men tillslut så efter ca 1h typ då kunde han bli en häst. så var ganska slut efter det passat, sen insåg jag hur tidigt jag var klar så då fick jag en dum idé att jag skulle åka buss och den skulle gå om 10 min. Men den optemist jag är så börja jag gå eller springa kanske man ska säga, trodde jag skulle hinna gå 4km på 10 min. Det tog 20 och turen var med mig för bussen kom precis då!
kan ju säga att jag kommer ha tränings värk imorn, tur att mor min ska med till stallet.
Nu ska jag kolla på andra avenyn och sova tja!
 och en annan sak, saknar denna lilla polle som har lämnat Loviseholm

Kommentarer
Postat av: Mormor

Så söt

2010-03-03 @ 22:39:51
Postat av: A

Duktig flicka! Du lyssnar på vad jag säjer!

2010-03-03 @ 23:08:39
Postat av: Mamma

Ja håller på Anna,vad ska vi annars fögylla våra liv med ;)

2010-03-04 @ 09:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0