bebis

Blev ingen skola, skulle först till läkaren kom jag på, men det va fel dag iaf så ska få träffa en läkare nästa gång istället. så det vart en jävla väntan....intresseklubben antecknar!
Efter det åkte jag ut till stallet istället. När jag kommer dit så går Elin och bär på sin bebis en liten Chihauhau valp(Y) så jävla söt.
Ska oxå köpa mig en råtta när jag tagit studenten(:
Idag löshoppa vi alla hingstarna och även Hälge och Crossen, jäklar va fint dom hoppa. hälge hoppade upp till 140-150, med bra rygg fina bakben och god höjd över. Så jäkla nöjd över honom. Crossen hoppade oxå riktigt bra(:
Nu ska jag en sväng till M-berg med min björn(:
Är den inte underbar:D



 jag är kääär!! den är så jäkla go

Kommentarer
Postat av: mormor

Den är FÖR söt.ngt för Bonzo kanske<3

2010-03-13 @ 22:33:26
Postat av: Alexandra

FYYYYY vad sööt måste träffa den nån dag hoppas jag :) :) :)

2010-03-16 @ 21:46:25
URL: http://aalleexx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0