Bakkelys action

Vakna upp med härligt stora påsar under ögonen(Y)åkte ut till Loviseholm, fixa sen skulle jag rida Hälge. Hoppar upp och då åker hans rygg upp och jag bara väntar på en härlig åktur, men som tur va så kunde Linn ta tag i honom och hålla tills han slappna av i ryggen. Sen va han bara as jobbig. Skulle galoppera och jag har nått fel på mitt ben så jag får som kramp och det känns som jag inte har något ben, detta hände ju självklart idag.
Och tror ni hästen kan va så snäll och stanna, nejnej inte hälge.
När han väl stannar få jag slänga mig av och dö i sanden tills benet kommer tillbaka(Y) jag bara älskar mitt liv just nu....
Nu är jag hos min mor och ska äta tacos och kolla på luftslottet som sprängdes(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0