midsommar

Midsommar vilken jävla kväll/natt/morgon!
Jag eve tobbe robin hannah karin rickard och fredrik gjorde en super awesome fest!
Vi kom väl till vinön runt 5-6 slog upp tältet, blev mobbad av Rickard för eves och mitt tält va typ lika litet som aa jag vet inte. Men sjukt litet va det iaf! Hans tält va typ lika stort som ön
Haha jaja sen blev det grillning och massa kul. Karin hade med sig svensknubbe, tror jag drack en och det va nog inte så jäkla gott alltså.
Det va klart den bästa midsommaren. Idag har jag bara vart lite bakfull och degat, alla var så härligt pigga idag.
Eve tog en midsommarkrans iår igen, denna gången av en tjej i från Kumla haha så jäkla kung är du!
Lite bilder som jag lånat av Karin
Mer bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0