ganska drygt

idag är en dag som man inte orkar! men jag har ju klarat mig så här länge så jag antar att det går lite till?

Hästarna va fina idag iaf! Kasper och Shi fick en tur i skogen, han var mer vild än tam men det gillar vi!
Hälge linades i korallen.

Jag skulle fan vilja åka till Hammarö! det börjar ju nu!
Hoppas det går bra för Elin och Linn som ska rida(: hoppas dom har lite bättre väder än vad det är här! och jag börjar längta lite efter Loviseholm nu och onsdags träningarna!! Loviseholm är ju faktiskt mitt andra hem, och just nu mitt ända. 
btw Grattis Elin på födelsedagen!


Får bli en bild med Erwin G.T från när vi var i Sunne! Stor och jävlig, men jäkligt fin.. på håll!  det är en Jackpot på 180cm och nollkoll på sig själv

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja och alla vi som känner Jackpot säger bara HJÄLP!!!

2010-07-29 @ 19:53:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0