träning

haha vilken dag. Efter skolan åkte jag och Eve ut till Loviseholm. Börja rida Hälge, jävlar va fin han va(:
Efter det så fick jag någon idé om att jag skulle rida Crossen (3år och jag har aldrig ridit på honom), hoppar upp går ett varv och han va skit snäll, sen hoppa andra hästen i ridhuset till var av Crossen blir rädd och hoppar på Eve.
Sen blir han rädd för henne och hon tappar honom, sen körde han en bockvända och jag flög(Y) landa på svanskotan och bakhuvudet mår inte kalas just nu, haha vill inte tänka på hur det kommer kännas imorn(:
Fan att det inte blev någon film påt.
Sen hemma så klippte Eve mig och jag henne(: haha tur att det är vinter och att mitt hår växer snabbt(:
Lite bilder på hälge får det bli in här(: Ska ha dom till protjetarbetet imorn
 Måste säga att den här bilden är bra gjord för att inte vara en systemkamera!
 Vart inte super bilder idag.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska skaffa fallskärm å rumpskydd till dej....när du väl åker av så gör du de iaf ordentligt;)

2010-01-28 @ 08:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0