sova

fan va kallt det är ute, nu är jag lite gald över att det är nått fel på mitt värmegolv. Det är helt sjukt varmt på mitt golv, speciellt i badrummet.
idag blev det ingen skola va tvungen att åka ut till Loviseholm tidigt. Kom dit vid två, fixa stallet sen red jag Hälge i ridhuset. Han har tappat så sjukt mkt i galoppen, så nu har jag massa att göra innan den 13.onde.
Då det är dax för tävling(Y)
Sen efter det skruva jag upp alla mina placketter, fan va tråkigt det va! vet inte riktigt vad jag har gjort idag som har tagit sån tid, kom hem vid 7, har bara ridit en häst? visst kolla lite på när Sanna och dom red men iaf.
Nu blir det sängen,fast lite ensamt är det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0