jaha nu igen

Min fredag, vart ska man börja? blev inte som planerat iaf. Skulle bli en mysig hemma kväll med film(Y) men icke! man lär sig. Så jag ringde min vän Sofia Tack att du orka med mig<3 det fick bli en kväll på frimis(Y)
Vi börja med Rock Bar sen Liquid, sedan vidare till frimis.
As kul va det, träffa Api, Modi och Ted. hade en sjukt kul kväll trots allt!
Sen efter frimis vart det lite mat på BK med pojkarna. Åt hos Sofia, sen fick jag en sovkompis oxå(Y)  min vän Crille som oxå kom och sov hos Sofia(Y)
Vakna sjukt tidigt idag,
Idag har jag vart på Ikea och storhandlat, kanske visar imorn(: och även kollat på jackor taggar ju Sälen nu!!!! är så jävla sugen.
Kom precis hem från stallet nu, så äta sen vidare till David där det blir film mys med min gulliga vänner:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0