(:

Idag har jag sjukt ont i kroppen sen min flygtur idag. haha jag är för gamal för att åka av, jag slår mif ju bara.
Jaja men idag iaf så red jag Hälge i ridhuset, galopperar bommar, ibörjan körde han bara, men jävlar va fin han till slut, jag kunde lägga honom precis som jag ville. Alltså jag kan be honom om allt och han bara gör det, visst det blir lite fel då och då, men han gör alltid sitt bästa. Man blir så glad att rida honom.
Idag fick han även vara fotomodell(: Sofia följde med mig och tog kort till sitt protjektarbete.
Får se om jag får några bilder och visa er, dom vart riktigt fina(:
Nu ska jag nog duscha och lägga mig lite, börjar få ont i halsen (Y) jag som inte har någon immunförsvar.
Får inte bli sjuk nu ska ju till strömpis imorn, så imorn får mina pluttar vila(: slipper till och med mocka tack moder<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0