:D

Alltså jag orkar inte vara arg. Men jag måste känns det som! ja men tack? varsågod, och jag mår toppen!!bered er på ett helvete! nog om det orkar inte bry mig just nu....

Har haft en as bra dag, det va ett tag sen och jag saknar det:/ Anna kom hit vi halv 9 åt lite sen drog vi till Rumbo gick ett varv med fullblod. Sen vidare till Ninis sen red och hjälpte Anna dom lite med sina hästar(: Sen åkte vi hem till mig och fixade:D  efter det så drog vi tillbaka till Rumbo, sen fikade vi lite hos Annas mormor. Och sen åkte vi vidare till K-lund.
Och sen åkte jag till L-holm och fixade med mitt stall och nu är jag helt slut. Jag är frisk! min kropp är kanske inte riktigt med på den idén.
Men iaf haft en bra dag:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0