Bravo

Idag kan jag inte prata, men jävlar va kul vi hade igår(: åkte till Sofia runt halv med henne och Eve. Åt lite sen börja vi fixa(: sen började det rulla in lite folk runt 9(:
Så det blev nästan hela klassen som gick ut.
 vi föra och hade det trevligt(: sen bar det av till Strömpan. Tänkte bjuda på lite bilder, men nu är det så att Sofia har dom så om någon månad kanske?(: haha
Sen vill jag ju visa dom fina bilderna på Hälge hon tog. jaja
Idag kan jag inte prata som sagt(: och har precis kommit hem från stallet, Hälge va super fin idag. Bra att Elin kommer hem på måndag, behöver träna nu(:
Den här ska jag börja drick, så jävlar ska jag inte bli sjuk mer!!
 Sen ska jag även börja sälja Aleo vera produkter, bra till både människor och djur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0