Bakkelys action

Känner för att ta en lite paos i mitt packande. Ska va klara med allt den 22Jan, ganska snart(:
Vet ni en rolig sak det är så här att en tjej hittade min mamma på FB och hon hade tydligen haft Hälge som "rid häst" eller vad man ska kalla det hos NAtta henne jag köpte honom av.
Eftersom han är från Danmark så vet vi inte så mkt om honom. Så hon berättade lite om honom.
Jag vart så stolt över min bebis hur mkt han har utvecklas. Som när har stog där så gick det inte att rida ut på honom tex och grejer och som ni vet gick han under namnet skenhästen. 
Ganska kul sånt där(:
Nej nu har jag inte tid med det här, packa klart så man kan bygga stall(Y)
tävlingarna börjar ju snart:D
Känner på mig att det här kommer bli ett bra år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0