Bakkelys action

Sitter och funderar på lite mål för 2010. Funderar på DM i hoppning, men tror det går i 120 eller 130? vilket jag inte tror han kommer vara redo för. Och jag vill inte att det ska gå för fort.
Har iaf bestämt att mitt långsiktigamål kommer vara att starta en fälttävlan, så det kommer bli i slutet av året.
i hoppning vet jag inte, det är så svårt och säga när man inte vart ute än.
Han är ju ingen rut tävlingshäst.
Men ett litet mål är väl iaf att han ska gå 110 med bra resul och känns det bra så blir det deb i 120 i slutet av året MEN bara om allt känns helt okej, och att han är "klar" på 110cm.
SÅ MÅL 2010 för Hälge:
Hoppning:
110cm med bra res, känns allt bra i slutet av året och jag tror han är redo så deb i 120cm
Dressyr:
Ska väl ut på lite små tävlingar och se vad han tycker om staketen(: men iaf starta LC-LB
Fälttävlan:
Kommer att börja träna det, men känner att han kanske inte är redo att tävla än, så väntar med första starten tills slutet av året. Och då med en debutant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0