jaa

Jag skulle behöva städa, mitt hem ser ut som ett kaos, och ni som känner mig vet att jag inte kan bo i ett kaos! det är ett kaos innut i mig kanske har att göra med det? inte vet jag.
Har tänkt på en sak, det tar sjukt lång tid för mig att skriva ett inlägg... Och jag har inte tid med detta måste städa, duscha, plugga och klippa film(Y)
Men nu skiter vi i det, tränade igår. Det skit i början han bara drog och höll på. Red nästan över både Elin och mamma.
Men på slutet när han vart lite trött så va han så jävla fin, Elin va jätte imponerad av honom faktiskt. Hon uttryckte något som "han ser ju faktiskt ut som en häst det går att rida på"
så ska hoppa ganska mkt nu och galoppera bomar tills nästa helg. 2 bomar med 20m  emellan är nog min favvoövning. Hästarna blir som små lamm efter några gånger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0