helgen

Sorry för lite små dålig uppdatering, men jag skyller på blogg.se(Y) okej kanske lite mig oxå. Har haft fullt upp i helgen.
Fredags firade vi Eve, trevligt kväll men nu mår jag sjukt dåligt dock, förlåt...
I Lördags låg jag hos Sofia halva dan sen åkte jag till min pappa och Fira min syster. Och innan va jag och red på Hälge. Den hästen ska inte vila han blir så jävla jobbig så jag tror jag red en timma innan det gick och börja rida på "riktigt" sen va vi härligt trötta båda två(Y) en trött häst är en glad häst. 
Nu ska jag bege mig upp till K-lund och kolla på tävlingarna, och försöka tänka lite bra tankar så är jag nog snart på bena igen! och bilder från i Fredags ska jag oxå försöka få upp.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Alex kan du skicka bilderna från fredags till mig? <3

2010-02-08 @ 10:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0