Hälge fick träffa Kungen

Har inte haft tid att få upp alla bilder från i Fredags än, kanske hinner i veckan(:
Nu håller jag på att klipper film(Y) kan gå så mkt bättre om datorn inte hänger sig.
Idag blev det en lite skritt tur med Hälge eller ja det skulle bli. Jag gick förbi Kungen (Elins hingst) då hoppar han ur hagen och hoppar på min lilla polle. Han trodde nog han va en tjej. Slutar med att Hälge flyr i panik bort från Loviseholm och Kungen till alla små hingstar, Hälge bara sprang och sprang trodde jag skulle hitta han på E18 eller nått, men han ville till sin mamma så han vände<3 han va så söt han vart verkligen skit rädd.
Som tur blev ingen skadad. Det kunde fan gått illa.
nej nu blir det duschen och sen lite teori


VS

= kaos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0