Och det var onsdag igen

Varför ska det gå så jävla trögt med allt! usch vill bara att det ska lösa sig nu, JAG VILL HA TILLBAKA MIN TELEFON! Hur kan man bara ta nått från en person rak ur handen! Så jävla sjukt.

Nog om detta...Idag funderar jag på att klippa Kasper han ser ut som en nalle, han har så mkt hår att man kanppt ser tränset på honom. Men behöver hitta en liten klippmaskin så jag kan ta hela huvudet på honom. Det är så fult att lämna huvudet och inte få bena helt bra klippta. haha gud va jag känner mig inte glad idag. menmen


Kasper när jag klippte honom sist

Har hittat ett träns jag ska ha! Kommer passa till min butet sadel(Y)
Sjukt snyggt med breda nosgrimmor i dressyren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0