2011

Kolla precis över tävlingsterminen inför nästa år, den ser bra ut ganska mkt tävlingar i örebro ibörjan av året. Dock vet jag inte hur det kommer bli för min del.
Vet att jag kommer göra en stor satsning på Kasper i år. Dåligt att han ligger ganska mkt efter sin årsgrupp. Men man får se att han bara är 5år. Han ska bli fälttävlanshäst iaf och i början av året kommer det bli att komma ut på så mkt hoppningar och dressyr tävlingar man bara kan.

Detta året har inte vart så speciellt bra år för mig, hoppas nästa blir bättre!
Hälge har jag inte gjort någon plan alls för eftersom jag inte vet om han kommer vara kvar eller inte. Vet att han inte kommer passa för fälttävlan och jag inte känner att banhoppning lockar mig speciellt mkt. Vi får se om några veckor hur det kommer se ut.

Kommentarer
Postat av: jessica

Ska bli roligt att följa Kaspers tävlingssäsong under våren:)När du kommit igång hade det vart kulom du kunde fått filmat han lite och lägga ut den här så man får se han "in action":)!

2010-12-06 @ 19:38:55
URL: http://magicmomentchessstrauss.blogspot.com
Postat av: a

Ja det ska bli spännande och se hur han kommer reagera på att bli tävlingshäst nu(: jag förösker alltid filma så mkt jag kan så lägger ut allt här sen:D

2010-12-07 @ 17:18:08
URL: http://dupieuxsetoilee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0