Veckan hemma

Oj här var inte igår som man skrev. Har haft galet mkt att göra sen jag kom hem.
Har bla flyttat igen, så nu bor jag och Eve i en trea i Hjärsta fett nice.
Sen har jag börjat måla mitt stall, blir riktigt bra faktiskt! 
Har jag fixat massa annat oxå(:
Igår var iaf första hoppträningen på 1månad, och jävlar va fint det gick(Y) Elin tyckte det hade blivit stor skillnad på honom under tiden vi har vart borta(: så det va ju kul.
På lördag eller Söndag blir det terräng debut för Hälgeman, kan bli spännande(:
Och imorn ska jag jobba lite hos Elin, kan bli spännande och se om det är ett jobb för mig. Man kan ju inte jobba med bättre personer iaf! det blir nog gött(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0