hejhejehjehejehej

HEj!
Det var ett ganska bra tag sen jag skrev nått. Händer ganska mkt just nu.
Har bla börjat jobba hos Elin och trivs as bra! Vi har så sjukt kul.
Hästarna känns grymma just nu, Kasper har börjat få riktig fin dressyr hals.
Nu börjar tävlingarna närma sig oxå! 11 blir det i Glanshammar med Hälge och hoppa 1-110 helgen efter i Wittwång oxå 1-110. Sen är planen att deb fälttävlan, vet inte vart än bara(:

Idag har jag vart ledig, men ska jobba i Ånnaboda ikv/natt med Jackie det är alltid trevligt(: men imorn då jävlar är jag helt ledig! behövs, så ska gå på stan, lämna tillbaka mitt internet och på kvällen blir det hoppträning(: awsm
Det går bra nu, men ändå inte! har tappat min andra halva. Men så länge det bara jag som tar skada av det så är det väl ingen fara antar jag? Även det man inte tror kan hända, händer det har man ju redan fått erfara. Men bit ihop, bryt ihop och kom igen allt man kan göra!

Så iaf ska bli lite bättre på attt blogga nu som jag sagt ganska många gånger


Kommentarer
Postat av: Anna

du kan ju plinga nån dag!

2010-08-30 @ 22:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0