igår idag

ganska okej kväll igår till och från så där(: vi började på Björnstugan där Tobbe och Henke var som jag inte har träffat på hundra år eller nått. Prata lite med dom, sen drog vi till satin och träffa massa folk(: fick stå i kör i typ en halv timma så det va ju jävligt drygt.

Har precis kommit hem från stallet nu, Hälge är bra dum alltså som igår. Då tänkte jag gå ut och gå lite med Hälge eftersom det va så fint väder. Men då såg ju crossen så ledsen ut så jag tog med han med.
Och självklart kom det en bil och jag tänkte att nu kommer Crossen få ett psykbryt, aa eller hur han vart lite trippig. Men Hälge den knäppefan han fick ett ryck så jag tappa honom. Så han skena runt hela bygden typ.
Och crossen helt cool, det är inte så normalt att en 3åring håller sig helt i skinnet när en annan häst hoppar runt en och försvinner bort. Men det kan ju jag vara glad för iaf.
Så nu är Crossen stjärnan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0