yey

jag blir så arg på mig själv! Jag tar och jag växer av ilska heltiden och sen total spricker jag:P blir så jävla trött och matt i kroppen pga det där och sen vet jag hur mkt jag har att göra usch, och jag tror att jag kommer få migrän idag med, trodde jag skulle dö igår.

Nu ska jag plugga sen blir det Top Model efter det så börja Playa Del Sol igen men det är ju bara det att det är ju "Ensam mamma söker" oxå så hur gör man, PDS är ju bara en halvtimma då kan man ju kolla på E M S i en halvtimma. Men då kanske man missar nått kul, dagens problem.... efter det sen är det ju "kommissarien och havet" haha så jävla sämst dubbat, men själv pogramet i sig är ju bra.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0