yeeeeeee

nu har det vart lite dåligt bloggat igen men japp(:
Har typ inte gjort nått, va till ATG med JAckpot i tisdag och han har en inflamation i två musker så nu ska han skrittas i två veckor och stå på butta. Det är ju lite sugit för då missar vi fälttävlan i helgen nu och sen DM i hoppning:/
va oxå till Louiseholm med HÄlge i tisdags och han skötte sig as bra kunde rida som vanligt(: så nu ska han bara lära sig att han inte är så känslig som han tror så ska det här nog bli super(:
Igår va Tobbe och Henke här och red hahaha har nog inte skrattat på mkt på länge(Y) ska bjuda på lite bilder och film från händelsen;D
Idag har jag fått med min handledare på min idé att ha Hälge som mitt protjetarbete så nu är det bara att köra(:




Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0