sad

Igår hade jag räknat med att inte sitta hemma och ha ångest och totalt bryta ihop...men det blir inte alltid som man tänkt sig, tur att det finns medicinering mot allt(Y) Det är väl inte toppen idag heller, men jag försöker iaf. idag ska jag inte göra så mycker och inte ha så stora förhoppningar så kanske jag klaarar dagen.
Ska iaf åke med och kolla på när min lilla syster ska tävla. Och sen ta tag i mina egna som bebisar. Ska nog kanske rida ut en sväng på Hälge, sen skritta ut på Jackpot och sen börja med sadel på Crossen funderar nog på att sätta mig på honom nästa helg. Kan ju bli spännande(Y)
Men japp det va det jag hade och säga just nu.

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0