long time ago

har inte haft någon lust och bloggat nu på ett tag. Har vart lite mkt.
Söndag igen känns som det nyss va söndag. Har inte gjort så mkt i Helgen, i fredags så va jag hos Henke och kollade på "Män som hatar kvinnor" med Tobbe, Eve och David as bra den. och på fredag kommer den andra ut(Y).
Igår så fick jag en as bra idé att Eve och jag skulle ut och rida, hon på Jackpot och jag på Hälge och då har jag inte suttit på han på 3 månader och sen är han ju som han är.
Kom upp satt väl kvar i kanske 20 25 sek sen låg jag i fosterställning på marken(Y) har nog aldrig suttit på en häst som kan bocka som han. Så det blev att ligga hemma hela kvällen och inte göra ett skit hade så jävla ont i huvudet och i kroppen.
Idag som tur är är huvudet lite bättre men kroppen är ju som ett jävla kryss.
Ska åka med han till Elin på tis när jag ändå ska träna så hon får hälpa mig att slå honom lite för det är inte lätt att få ur honom det här när man bara sitter kvar typ max 20 sekunder. Så det blir att hon får hålla i honom och jag får hålla i mig och samtidigt säg åt honom att han är dum yey(Y) Hur lyckas jag alltid välja så roliga hästar.
får vi se, ska iaf rida igång honom nu och få han att sluta med att blocka som en kung sen får vi se om han sköter sig annars blir det nog att sälja honom, men det skulle bli lite jobbigt för jag gillar verkligen den där hästen. så vi får hoppas att han mognar till lite i huvudet nu.  Blir nog perfa om vi nu flyttar till Louiseholm då har ma ju lite mer hjälp(:

Nu ska jag gå ut och halma till monstet och Jackpot(:
Hur kan man vilja sälja en häst med det här smileet?;D
ge mig ett leende
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0