yeeeeeey

ja men hej, vart i skolan och vi har börjat filmat på våran film nu haha för jävla kul. Sen hade vi svenska sen åkte jag hem, har så jävla ont i huvudet så Hälgmurt fick stå idag och min kära mor hade fixat hela stallet(:
Och imorn är det fredag för nice lov oxå. Ska faktiskt åka och kolla på en lägenhet imorn oxå, hoppas att det är nått att ha(:
Sen blire väl hem och packa för på lördag tar jag tåget till halmstad(: kommer väl hem på fredag nästa vecka för på lördag är det fest hos mig(Y) yey fyfan SOFIA STÄDAR!
Nä nu ska jag ta en alvedon till och vänta på Tobbe och Henke för sen drar vi till David(:

Bye

Kommentarer
Postat av: alexandra

du är så sööööööööööööööööt alex jag älskar deeej



saknar deeeeeeeeeeeeeeeeej !!<33333333 vi måste ses snart pösss pössssssss

2009-10-25 @ 21:22:06
URL: http://novavalle
Postat av: Alexandra

Du är så gullig lillAlex<3 vi får ses när jag kommer hem puss

2009-10-25 @ 22:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0